Don't forget to smile..

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Forever is a lie...

Av jennifer bylund - 20 juli 2011 19:30

Hej!!!!


Öhm jahapp.. Jag har tyep vart med Wilma, hugo och Oskar idag :) Fick då reda på att Oskar ee sjuk :))))) Han spottar på folk O.o Eeeeekkllliiiigt!!! 

Ehm.. Ska tyyp på Bio ikväll!! Kl 121 ikväll alltså :)) xD juste !! Insåg oxå idag att jag har fucking dåligt humor!!!!!!! 

Hehe.... 


Hadet!! <3

 
 
Ingen bild

hugo =D

20 juli 2011 19:49

skit kul ju HAHA lite sjuk är han vell ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer bylund - 4 augusti 2011 19:52

http://aquanova.devote.se/   Läs den istället!!!1    

Av jennifer bylund - 26 juli 2011 13:09


Heej !! Okej okej, vet vad jag sa men aja, detta handlar bara om boken !!   Baksidan av boken står det såhär: -Fan Heller!! Det gör vi inte!! - Varför Inte då? -Är du dum eller? Vi kan ju dö!? Vi tog bilen endå.. Jennifer, Emma och Frida...

Av jennifer bylund - 25 juli 2011 17:54

Hejsan!! Jag orkar inte !!!!!!! Så jag tar alltsssssåååå paauuuuusss!!!!!!!!! igen :) Sommarlovet går seeegggt!! ...

Av jennifer bylund - 18 juli 2011 16:02

Heej!!!     Ledsen för att jag inte skrivit nått D: Men aja!!! Sånt är livet :)) Iidag har iaf inte gjort ett skit!!! Pappa åkte upp tyyp vid 9 tin till huset och började riva väggar!! Så det kmr nog att gå fort om han får forsätta såhär!...

Av jennifer bylund - 14 juli 2011 12:27

Heej!!   Ska till Graninge idag!! Flizan följer med så kmr ha roligt tror jag ;:))   Börjar skriva på min nya bok då på vägen :))    Men jag kmr inte blogga på 1 2 3 eller 4 dagar x)))    Hummm!! Min bok heter iaf Om sanningen ska fra...

Presentation


Hejsan!
Jag är en Tjej som heter Jennifer Bylund.. Jag har då ett väldigt kul liv!! x)) Det får ni läsa om nu :)) Så läs inte här! Läs bloggen istället!!!
jag menader dedär ---->

Länkar

Skriv till mej!!

Omröstning

ska jag sluta blogga?
 naa.
 jaa
 kanske
 venne.

Ovido - Quiz & Flashcards